6005330557 |
Situacions d'aprenentatge per al batxillerat competencial (Música) |
2022-2023 |
Curs semipresencial. Secundària Postobligatòria. Batxillerats |
|
|
|
16/2/2023 - 18/5/2023 (30 hores) de 16:00h a 19:00h |
|
INS Samuel Gili i Gaya |
|
c. Ton Sirera, s/n (Lleida)  |
|
|
Format |
Semipresencial |
Sincronicitat |
Mixt |
Organització |
Servei de Currículum de Secundària i Batxillerat
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
FBMU Situacions d'aprenentatge per al batxillerat competencial (Música)
|
| |
Inscripció |
15/11/2022 - 16/02/2023 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació pel professorat de batxillerat de l'especialitat d'acord amb el decret 171/2022 de 20 setembre, d'ordenació dels ensenyaments de batxillerat. Partint de una situació d'aprenentatge model els participants elaboraran, de manera col·laborativa, la seva pròpia situació d'aprenentatge acompanyats per la persona formadora.
El curs és semipresencial, hi ha tres sessions presencials (primera, segona i darrera) i quatre telemàtiques síncrones. Totes les sessions són de tres hores; la resta d'hores correspon al treball personal, entre sessions.
|
| |
Objectius |
1. Estructurar l’enfocament competencial dels aprenentatges
2. Capacitar el professorat per incentivar l’aprenentatge competencial i reflexiu de l’alumnat.
3. Dissenyar situacions d’aprenentatge que continguin activitats de gestió i tractament de la informació, resolució de problemes i pensament crític, que fomentin l’avaluació vista des de la seva funció reguladora.
4. Identificar i aplicar estratègies que facilitin l’atenció educativa inclusiva a tot l’alumnat.
5. Programar, dissenyar i aplicar situacions d’aprenentatge en el context del currículum per competències.
6. Integrar en les situacions d’aprenentatge l’actitud crítica, responsable i compromesa en la defensa del desenvolupament sostenible.
|
| |
Continguts |
- Els elements del currículum: Decret de Currículum (171/2022).
- Desplegament del currículum: Què és una situació d’aprenentatge (SA)?
- Anàlisi dels elements d’una SA: context, repte, sabers, capacitats i competències específiques de la matèria.
- Els components transversals de les competències clau del batxillerat.
- Activitats d'aprenentatge i d'avaluació.
- Planificar la matèria a partir de SA.
|
| |
Formador/a |
Iolanda Dolcet Ibars
|
| |
| |
Persones destinatàries |
Professorat de batxillerat de l'especialitat de tots els ST i CEB.
|
| |
E-mail |
ssefp.stlleida@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
16/02/2023 |
1600 |
1900 |
Sessió 2 |
dijous |
02/03/2023 |
1600 |
1900 |
Sessió 3 |
dijous |
16/03/2023 |
1600 |
1900 |
Sessió 4 |
dijous |
30/03/2023 |
1600 |
1900 |
Sessió 5 |
dijous |
13/04/2023 |
1600 |
1900 |
Sessió 6 |
dijous |
27/04/2023 |
1600 |
1900 |
Sessió 7 |
dijous |
18/05/2023 |
1600 |
1900 |
|
| |